Autor podstrony: Krzysztof Zajączkowski

Stronę tą wyświetlono już: 1527 razy

Okno Właściwości jest jednym z częściej używanych okien, w którym upchnięto sporo ustawień nie tylko dotyczących samych obiektów ale i np. wyboru silnika renderyzującego wybraną scenę. Z tego też względu postaram się pokrótce opisać dostępne sekcje tego okna.

Blender 2.83 okno właściwości
Rys. 1
Blender 2.83 okno właściwości
  • Active Tool and Workslace Settings - ustawienia aktywnego narzędzia i obszaru roboczego;
  • Render properties - ustawienia związane z renderyzacją;
  • Output properties - ustawienia związane z zapisem wyrenderowanego pliku;
  • View layer properties - ustawienia związane z zapisem ustawieniami warstwy widoku;
  • View layer properties - ustawienia związane z ustawieniami warstwy widoku;
  • Scene properties - ustawienia związane z ustawieniami sceny widoku;
  • Wortld properties - ustawienia związane z ustawieniami świata widoku;
  • Object properties - ustawienia związane z ustawieniami obiektu;
  • Modifier properties - ustawienia związane z modyfikatorami obiektu;
  • Particle properties - ustawienia związane z efektami związanymi z emisją cząsteczek czy generowaniem włosów;
  • Physics properties - ustawienia związane z fizyką modelowanego świata;
  • Object constrain properties - ustawienia związane z wiązaniem właściwości obiektów;
  • Object data properties - ustawienia związane z właściwości obiektów;
  • Material properties - ustawienia związane z materiałami;
  • TExture properties - ustawienia związane z teksturami
Layout wykonany przez autora strony, wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek użycie części lub całości grafik znajdujących się na tej stronie bez pisemnej zgody jej autora surowo zabronione.