Gra Car - samochód napisana z wykorzystaniem SFML-a
Stronę tą wyświetlono już: 4593 razy
Zalążek gierki napisanej przeze mnie w Pythonie 3.4 z wykorzystaniem biblioteki SFML. Strona dokumentacji tej biblioteki znajduje się tutaj: www.python-sfml.org. Poniżej zamieszczam nagranie gry odpalonej na Linuksie.
Starowanie:
- strzałka w górę - jazda do przodu;
- strzałka w dół - cofanie;
- strzałka w lewo - prawo - skręcanie;
- s - włącza / wyłącza światła;
- c - dźwięk klaksonu
Do projektu gry stworzyłem kilka prostych grafik, jedną z nich jest rysunek samochodu.


Grafiki te zostały stworzone w programie Inkscape
Dodatkowo grafika toru wyścigowego, po którym samochód się porusza, którą w zmniejszonej wersji zamieszczam poniżej.

Grafika ta została stworzona w programie Inkscape
Grafika prędkościomierza składa się z trzech elementów, które pokazane zostały na poniższej ilustracji.



Grafiki te zostały stworzone w programie Inkscape

Tytuł:
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
Autor:
Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski

Tytuł:
Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III
Autor:
Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris

Tytuł:
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów. Wydanie II
Autor:
Justin Seitz, Tim Arnold

Tytuł:
Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
Autor:
Lee Vaughan

Tytuł:
Python dla nastolatków. Projekty graficzne z Python Turtle
Autor:
Krzysztof Łos

Tytuł:
Python i Excel. Nowoczesne środowisko do automatyzacji i analizy danych
Autor:
Felix Zumstein

Tytuł:
Python dla testera
Autor:
Piotr Wróblewski

Tytuł:
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
Autor:
Adam Jurkiewicz

Tytuł:
Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie
Autor:
Andreas C. Müller, Sarah Guido

Tytuł:
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
Autor:
Roland Zimek