Operatory
Stronę tą wyświetlono już: 2037 razy
= | Operator podstawienia wartości
|
+ | Operator dodawania
Operator znaku:
W przypadku ciągów znaków string oznacza łączenie tekstu z innym tekstem, lub z jednym z podstawowych typów zmiennych.
|
++ | Operator inkrementacji (zwiększania wartości o 1)
|
- | Operator odejmowania
Operator znaku:
|
-- | Operator dekrementacji (zmniejszenia wartości o 1)
|
* | Operator mnożenia
Operator wyłuskania wartości (dostępny w trybie unsafe). |
/ | Operator dzielenia
|
% | Operator reszty z dzielenia
|
<< | Operator przesunięcia bitowego w lewo
|
>> | Operator przesunięcia bitowego w prawo
|
+= | Operator dodawania z podstawieniem
W przypadku ciągów znaków string oznacza łączenie tekstu z innym tekstem.
|
-= | Operator odejmowania z podstawieniem
|
*= | Operator mnożenia z podstawieniem
|
/= | Operator dzielenia z podstawieniem
|
%= | Operator reszty z dzielenia z podstawieniem
|
<<= | Operator przesunięcia bitowego w lewo z podstawieniem
|
>>= | Operator przesunięcia bitowego w prawo z podstawieniem
|
< | Operator mniejsze niż
|
<= | Operator mniejsze równe
|
> | Operator większe niż
|
>= | Operator większe równe
|
is | Operator porównanie typów
|
== | Operator równości
|
!= | Operator nierówności
|
|| | Operator logiczny or
|
&& | Operator logiczny and
|
! | Operator negacji
|
& | Operator koniunkcji bitowej and
Operator pobrania adresu (dostępne w trybie unsafe) |
| | Operator alternatywy bitowej or
|
^ | Operator alternatywy wykluczającej bitowej xor
|
~ | Operator negacji bitowej not
|
() | Operator grupowania działań
Operator wywołania metody
|
. | Operator dostępu do składowych klasy lub struktury
|
-> | Operator dostępu do składowych elementu znajdującego się pod wskaźnikiem klasy lub struktury (dostępne jedynie w trybie unsafe) |
[] | Operator indeksowania elementów wyliczeniowych jak np. Array, ArrayList.
|
new | Operator tworzenia nowego obiektu klasy lub struktury
|
typeof | Zwraca zmienną typu System.Type określającą typ obiektu. |
as | Operator umożliwiający rzutowanie w dół hierarchii klas, w przypadku niepowodzenia zwraca null |

Tytuł:
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Autor:
Dmitri Nesteruk

Tytuł:
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Autor:
Jared Halpern

Tytuł:
C# 9.0 w pigułce
Autor:
Joseph Albahari

Tytuł:
C# 9.0. Leksykon kieszonkowy
Autor:
Joseph Albahari, Ben Albahari

Tytuł:
C# 8.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VII
Autor:
Mark Michaelis

Tytuł:
C# 8.0 w pigułce
Autor:
Joseph Albahari, Eric Johannsen

Tytuł:
Asynchroniczność i wielowątkowość w języku C#
Autor:
Grzegorz Lang

Tytuł:
C# 8.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych oraz biurowych
Autor:
Ian Griffiths

Tytuł:
C# 8.0. Leksykon kieszonkowy
Autor:
Joseph Albahari, Ben Albahari

Tytuł:
Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Autor:
Dmitri Nesteruk