Skrypt JavaScript transformujący bitmapę do obszaru czworokątnego
Stronę tą wyświetlono już: 1923 razy
Skrypt, którego działanie mam zamiar tutaj zaprezentować ma na celu przekształcić prostokątną bitmapę pokazaną poniżej tak, aby została ona przekształcona w obszar czworokąta. Transformacja jest dana następującą prostą zależnością:
[1] |
Zapis wyrażenia w formacie TeX-a:
Powyższy wzór nie wystarczy, konieczne jest określenie współrzędnych docelowych i startowych przekształcenia. Takich współrzędnych w jednym układzie powinno być 4.
Wynik działania transformacji można zobaczyć na poniższej ilustracji.
Tytuł:
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
Autor:
Jon Duckett
Tytuł:
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
Autor:
Laurence Lars Svekis, Maaike van Putten, Rob Percival
Tytuł:
JavaScript funkcyjnie. Zrównoważone, pragmatyczne programowanie funkcyjne w JavaScript
Autor:
Kyle Simpson
Tytuł:
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
Autor:
Chris Minnick, Eva Holland
Tytuł:
Modularny JavaScript dla zaawansowanych
Autor:
Nicolas Bevacqua
Tytuł:
JavaScript w praktyce. Stwórz twitterowego bota, system sygnalizacyjny LED i inne projekty z użyciem Node.js i Raspberry Pi
Autor:
Lynn Beighley
Tytuł:
Matematyka dla programistów JavaScript
Autor:
Jacek Piechota
Tytuł:
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
Autor:
Jon Duckett
Tytuł:
ECMAScript 6. Przewodnik po nowym standardzie języka JavaScript
Autor:
Nicholas C. Zakas
Tytuł:
JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor:
Simon Timms