Skrypt JavaScript transformujący bitmapę do obszaru czworokątnego
Stronę tą wyświetlono już: 1546 razy
Skrypt, którego działanie mam zamiar tutaj zaprezentować ma na celu przekształcić prostokątną bitmapę pokazaną poniżej tak, aby została ona przekształcona w obszar czworokąta. Transformacja jest dana następującą prostą zależnością:
![]() | [1] |
Zapis wyrażenia w formacie TeX-a:
\left\{\begin{matrix}x'=a\cdot x + b\cdot y + c\cdot x \cdot y+e \\ y'=f\cdot x + g\cdot y + h\cdot x \cdot y+i\end{matrix}\right}
Powyższy wzór nie wystarczy, konieczne jest określenie współrzędnych docelowych i startowych przekształcenia. Takich współrzędnych w jednym układzie powinno być 4.
Wynik działania transformacji można zobaczyć na poniższej ilustracji.

Tytuł:
JavaScript funkcyjnie. Zrównoważone, pragmatyczne programowanie funkcyjne w JavaScript
Autor:
Kyle Simpson

Tytuł:
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków
Autor:
Chris Minnick, Eva Holland

Tytuł:
Modularny JavaScript dla zaawansowanych
Autor:
Nicolas Bevacqua

Tytuł:
JavaScript w praktyce. Stwórz twitterowego bota, system sygnalizacyjny LED i inne projekty z użyciem Node.js i Raspberry Pi
Autor:
Lynn Beighley

Tytuł:
Matematyka dla programistów JavaScript
Autor:
Jacek Piechota

Tytuł:
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
Autor:
Jon Duckett

Tytuł:
ECMAScript 6. Przewodnik po nowym standardzie języka JavaScript
Autor:
Nicholas C. Zakas

Tytuł:
JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor:
Simon Timms

Tytuł:
HTML,CSS i JavaScript dla każdego. Wydanie VII
Autor:
Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin

Tytuł:
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone
Autor:
Rick Waldron, Backstop Media (lista współautorów w uwagach dodatkowych)