Stronę tą wyświetlono już: 3524 razy
Komentarze w dokumencie mogą zawierać istotne informacje zawierające np. uwagi dotyczące edycji tekstu. Załóżmy, że piszę jakąś książkę, albo jakieś opracowanie, które ma zostać wysłane do druku. Zanim jednak to zrobię wysyłam plik do redagowania, a osoba redagująca za pomocą komentarzy wstawia w tekście swoje uwagi dotyczące poprawy czy to składni zdania, czy merytorycznej części opracowania. Takie komentarze osadzone w dokumencie są dobrze widoczne, umożliwiają dokładne wskazanie fragmentu tekstu, którego dotyczą oraz nie są drukowane.
Wstawienie komentarza polega na zaznaczeniu tekstu lub miejsca, do którego komentarz ma się odwoływać a następnie kliknięciu w menu Wstaw → Komentarz lub wciśnięciu kombinacji Ctrl + Alt + C lub (do wyboru do koloru) poprzez wciśnięcie przycisku na pasku narzędziowym Standardowy.
