Jakiś czas temu stworzyłem program w C++ umożliwiający obliczanie pola powierzchni i środka ciężkości figur płaskich. Postanowiłem więc stworzyć wersję Angular-ową. Program liczy poprawnie pole powierzchni i środek ciężkości figur, które nie przecinają się same z sobą. Coby dłużej już nie przynudzać program znajduje się poniżej.
Projekt wykonany w Angularze 13 z wykorzystaniem własnej biblioteki obliczeniowo/elementary jako źródła kontrolek i interfejsu rysowania na kanwasie.
Do zrobienia (jak będzie czas):
utworzyć przełączalne na abstrakcyjnych klasach interfejsy widoku dla:
trybu edycji;
trybu rysowania;
dodać eksport do SVG;
dodać eksport do PDF;
stworzyć generator zestawienia obliczeń;
wykrywanie, czy figura się przecina sama z sobą, jeśli tak rozważyć pocięcie takiej figury;
możliwość narysowania więcej niż jednej figury, obliczania środka ciężkości i pola powierzchni dla grupy figur